Gå til innhold

E34 deler øk!

Pizza
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo! 

Ser etter litt deler til e34, må sendes eller befinne seg ganske sentralt i Trøndelag området. Dvs mellom Namsos og Trondheim. 

Så til listen. 

M5 Interiør. Helsvart eller delsvart, stoff eller skinn kommer på det samme. med eller uten dørtrekk.

M5/Alpina/Hartge/AC S Fangere, lepper, skjørt og hekkspoiler. Andre merker kan også vurderes men ikke noe overkillstuk. Vil ha noe som ser noenlunde originalt og diskré ut. 

M20B25 med manuell kasse, ledningsnett og hjerne. 

Hella de frontlykter. 

Felger med kant. 

Mørke blinklys. 

Ellers er jo det meste av sånne gromdeler av interesse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! 

Ser etter litt deler til e34, må sendes eller befinne seg ganske sentralt i Trøndelag området. Dvs mellom Namsos og Trondheim. 

Så til listen. 

M5 Interiør. Helsvart eller delsvart, stoff eller skinn kommer på det samme. med eller uten dørtrekk.

M5/Alpina/Hartge/AC S Fangere, lepper, skjørt og hekkspoiler. Andre merker kan også vurderes men ikke noe overkillstuk. Vil ha noe som ser noenlunde originalt og diskré ut. 

M20B25 med manuell kasse, ledningsnett og hjerne. 

Hella de frontlykter. 

Felger med kant. 

Mørke blinklys. 

Ellers er jo det meste av sånne gromdeler av interesse. 

Hei.

Jeg har liggende en girkasse fra M20B25 med giroverføring og mellomaksling. Dette er en betydelig tyngre kasse (35 kg) enn fra 3 serien med 2.5 liter. Jeg tipper at det er samme kasse som M30B35 og M5, men med et annet clutchhus. Kassen har den mellomstore flensen og mellomakslingen har 6 bolthull bak. Det er godt mulig at fremre del av akslingen kan byttes over på din aksling fra 2 literen hvis diffen der har 4 bolter.

2.500 kr.

Jeg har Borbet A felger og som muligens selges. 8.5 x 17 framme og 10 x 17 bak. Dette begynner å bli etterspurte felger nå. Disse felgene har stor kant og passer i alle fall topp på en E34 Touring. Felgene er i bra stand men ikke strøkne.

5.000 kr.

Jeg er usikker på om jeg har et sett ekstra med originale M5 sideskjørt, men tror det. I så fall 1.000 kr for begge to.

Jeg bor i Stavanger, men det er mulig å få fraktet disse delene med Norlines. Når alt samles på en palle er det ikke så veldig dyrt. Kassen alene er for tung for Posten. Det er båttransport som leverer opp langs hele kysten. De har i alle fall terminal i Trondheim, men muligens nærmere deg og. Det kan jeg undersøke.

En kompis i Asker har strøkne sorte dørtrekk i kunstskinn, som passer til skinninteriøret. Det var få interiører som hadde ekte skinn i dørene. Han har og en original AC Schnitzer eller Hartge vinge bak til E34. Per Christian treffes på 91848260.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å svare her, da det er enklere for andre og se hva som blir kjøpt og solgt osv.

Jeg skal undersøke litt å se om den passer. Ny kasse kunne vært greit uansett om det blir motorbytte eller ikke, da den jeg har begynner å bli sliten. 

Jeg regner med den du har er getrag 260? 

Har du bilde av skjørta og felgene, gjerne av skader osv?

Er det dekk på felgene? 

Skal se om jeg får taki Per Christian angående den vingen.

Takk skal du ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...