Gå til innhold

Atlantic Blue E92 325D - Solgt :/

UFC
 Share

Anbefalte innlegg

Surfa på nettet får å se om jeg finner svart tak innvendig til e92.

Kom over denne bilen. Dette er gamle bilen min e92 320D :S Hvordan er det mulig...

attachicon.gif341029a.jpg

attachicon.gif341029b.jpg

attachicon.gif341029f.jpg

.

Denne stod LEEEENGE inne på området til Bilia Økern (hvor jeg jobber) Den hadde fått en del juling rundt om for å si det mildt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja :P Jeg skjønner bare ikke hvordan den kunne brenne. Ikke vanlig på de bilene her vel? 

Nei er ikke vanlig det nei ;) Eneste jeg vet er at eieren kjørte på motorveien så begynte det plutselig å røyke masse fra motorrommet... Deretter tok det fyr.. Stod lenge med alle vinduer opp så er nok en del vannskader inni også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke folien som fikk bilen til å brenne. Heller nærmere sagt motoren. Ser ihvertfall sånn ut.
Folien hadde bare smeltet.

Men skjønner ikke at skaden kan koste mer en bilen. 
Ja, det er veldig mye jobb. Men karosseriet må jo ikke rettes ut? 
Den har kun brent, skikkelig.

Endret av UFC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke folien som fikk bilen til å brenne. Eller nærmere sagt motoren. Ser ihvertfall sånn ut.

Folien hadde bare smeltet.

Men skjønner ikke at skaden kan koste mer en bilen.

Ja, det er veldig mye jobb. Men karosseriet må jo ikke rettes ut?

Den har kun brent, skikkelig.

Alt av ledningsnett, motorstyringer, motor, mulig kasse, ++ sikkert mye mye mer enn det man ser på bildene som har blitt brennt opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Men bilen ligger til ca 250.000,- (++) Så ser ikke helt grunnen for å vrake den. Men nå vet jeg heller ikke om alt som har skjedd under skaden. Kan være mye mer.

Var mye skader innover mot torpedoveggen også, så alt av motor, elektrisitet i front var jo borte og er det noe som koster flesk på biler nå til dags er det elektriske komponenter :P I tilegg til det så kan man ikke bare "vaske" rammevanger, innerskjermer, torpedovegg, dempertår etc. og så er det tut å kjør igjen.. Så i å med at jeg har sett denne bilen "live" så skjønner jeg at det ble vrak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å tenker på hvilken ''type'' eksos jeg skal ha. 335 enkel, 335 med doble potter eller M3 look.
Har lagret noen bilder.

Med tanke på at jeg skal bytte panser til m3 og m3 look skjermer så må jeg ha noe grommere en den vanlige eksosen som jeg har pr dags dato.
Det som er mest riktig blir jo egentlig m3 look eksosen. Men synes den ser så ''fake'' ut. Har heller ikke lyst å bytte bakfangern til m3 da jeg har org msport bakfanger.

Fint om noen kan legge inn meninger og forslag.

post-59977-0-70797900-1419998572_thumb.j

post-59977-0-21570800-1419998578_thumb.j

post-59977-0-24820300-1419998581_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...