Gå til innhold

Irriterende knakelyd fra området rundt høyre forhju

Weiders
 Share

Anbefalte innlegg

Morn.

Dette har pågått lenge men det er først de siste dagene jeg har begynt å irritere meg over det.

Før knaket det bare ved brutal akselerasjon, nå knaker det selv ved det minste rattutslag, bremsing, gassing og rolig trilling over fartsdumper.

Har prøvd å heise opp bilen og slå, klemme, banke og klore litt på forstillinga men da er det stille som på biblioteket. Virker som om lyden bare kommer når bilen er i bevegelse.

Noen som vet hva dette kan være? Det er en e36 320i cab det er snakk om forresten.

Mvh. Sixten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttestaget er en veldig mulig synder. Da er det vanskelig å fremprovosere samme lyden når du rugger på bilen. De er billige, og enkle å bytte. Bytt på begge sider. Evt så må du se på bærearmen. Men er det lyd som "forplanter" seg i bilen, eller er det en "lett" lyd om du skjønner?

Endret av *BB79*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttestaget er en veldig mulig synder. Da er det vanskelig å fremprovosere samme lyden når du rugger på bilen. De er billige, og enkle å bytte. Bytt på begge sider. Evt så må du se på bærearmen. Men er det lyd som "forplanter" seg i bilen, eller er det en "lett" lyd om du skjønner?

Tror jeg vet hva du mener, av og til kan det nesten virke som jeg "føler" knakingen, det er derfor jeg regnet med at det var noe i forstillinga.

Skal uansett sjekke ut støttestagene som du sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...