lars92 Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Hei hei Vindusviskeren på førersiden har stoppet, den andre virker. Jeg tror det er staget mellom motoren og viskerarmen som har løsnet. Noen som vet om går det ann å komme til ved å fjerne kupefilterboksen, eller må eg demontere begge viskerne og dekselet under frontruten for å komme til? Det er en 523i, E39, 97mod. det er snakk om. Takker på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 19, 2014 Share Skrevet Desember 19, 2014 Demontere begge armene og dekselet, kjempe kurant og skru ut hele dritten faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Er en svakhet i staget til førersiden. Jeg borret hull tvers imellom og satte i en skrue med låsemutter. Sørensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 ta bort kupefilterboksen , da kommer du til staget som har hoppet av , å det er ikke noe problem å skifte staget uten å demontere alt , staget som ryker har gs til under 200 kr nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars92 Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 20, 2014 Share Skrevet Desember 20, 2014 Jeg har komplett visker mekanisme i godstand med motor 500,- Holder til i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå