wibeen Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Skrevet Januar 3, 2015 har jobbet en del med motorrommet i jula, men ser ikke ut til at jeg får starta motoren med det første. har fått problemer med med elnettet på motoren så jeg får oversalg en eller annen plass så må nok bare finne fram multimetret og starte med feilsøking. Kommer med bilder av motorrommet snart
Morty999 Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 selg den heller til meg! så den forblir like fin som den er
wibeen Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Skrevet Januar 3, 2015 selg den heller til meg! så den forblir like fin som den er Haha, alt e t sakgs, men t rett pris
wibeen Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Skrevet Januar 3, 2015 Har nå funnet ut hva som var problemt med overslaget i motoren, d va så enkelt som ei kabelsko på starteren som va litt for løs. Eneste jeg mangler nå er tenningskabelen fra coilen til rotorn så blir d vell liv i masineriet
JSJ Skrevet Januar 4, 2015 Skrevet Januar 4, 2015 Det går fort fremover her! Er planen å ha bilen klar til sommeren?
wibeen Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Skrevet Januar 4, 2015 Det går fort fremover her! Er planen å ha bilen klar til sommeren? Va d som va planen ja om d ikke bli nå mang fleir uventa problema så ska nok d gå strøkent ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå