Joar97 Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Hei. Var ute å kjørte litt idag med min 318is E36. Jeg stod i ro en god stund, så begynte det å ryke fra panseret. Jeg stoppet deretter motoren og ventet til røyken stoppet. Under bilen lå det en del væske (så ut som kjølevæske), men jeg klarte ikke å se hvor væsken kom fra. Noen som har en ide om hvor det kan være lekkasje og hva som lekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 Kan vedde på at det er fra bakkant av motoren. På min sprakk ett plasthus bak der. Kom masse røyk opp av panseret. Joar97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Desember 21, 2014 Share Skrevet Desember 21, 2014 På min forrige bil (E34) hadde div. kjøleslanger morknet og jeg oppdaget dette da jeg fikk lekkasje ved en slangeklemme. Dersom du kan se hvite avleiringer på motorblokken kan dette komme fra fordampning av kjølevæske og lekkasjen er da mest sannsynlig i en slange eller annen komponent i kjølesystemet som ligger slik at det kan dryppe eller sprute dit. Joar97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå