jonka Skrevet Desember 22, 2014 Skrevet Desember 22, 2014 Heisann, Har handlet et rep. objekt, som har hatt en ganske god smell i fronten. Det mangler en del der fremme, som nedre del av m-fangeren, nedre del av innerskjermene, radiatorkåpen/fester, motordeksel?. Dette er min første Bmw, og jeg har prøvd å finne gode bilder av hvordan ting "skal" se ut, men sliter litt der. Hadde vært flott om noen kunne legge ut bilder av fronten/undersiden av en 520ia eller lignende biler så jeg har en referanse å gå etter når jeg skal prøve å få tak i deler!
Espen Aass Skrevet Desember 23, 2014 Skrevet Desember 23, 2014 Heisann, Har handlet et rep. objekt, som har hatt en ganske god smell i fronten. Det mangler en del der fremme, som nedre del av m-fangeren, nedre del av innerskjermene, radiatorkåpen/fester, motordeksel?. Dette er min første Bmw, og jeg har prøvd å finne gode bilder av hvordan ting "skal" se ut, men sliter litt der. Hadde vært flott om noen kunne legge ut bilder av fronten/undersiden av en 520ia eller lignende biler så jeg har en referanse å gå etter når jeg skal prøve å få tak i deler! Kan du ikke bruke "delekatalogen" til feks. GS bildeler da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå