Robin L Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 hei. hadde en tråd tidligere her om dette men lager ny for å holde tråden ryddigere.. gjelder da min '91 bmw e34 m50b20 non vanos. det som skjedde var at jeg byttet termostat og kjøleveske. vasket da motoren i samme slengen og det var da problemene kom. når jeg fyret opp første gang etter vask gikk den på 4-5 sylindrer. fant da mye vann rundt tennpluggene. tørket så opp dette. ville fortsatt ikke gå som den skulle. en coil ble meget varm og den stoppet og nektet å starte igjen når coilen ble meget varm. byttet så om 2 coiler og samme syl. ble varm på coilen. den ene coilen sprakk/smeltet. byttet da til 6 brukte coiler som skulle være ok og 6 nye plugger. fortsatt fusking. så byttet jeg til en brukt ecu/hjerne. var brent ett par punkt i org.hjernen. endelig var alt ok. -så demonterte jeg kompressoren på bilen (har stått ess kompressor på den i mange år) startet opp og alt var ok. lot den gå lenge på tomgang før jeg kjørte hjem. nesten hjemme så stoppet den og ville ikke mer. nå har jeg byttet kam og veivføler (nye) uten hell. får ikke knist på pluggene. har prøvd å koble fra en og en coil. samt lmm. fyrer ikke på startgass heller. noen som har noen tips å komme med? tenker litt på bensinpumpe jeg. hvor sitter releet til dette? skal denne gå når tenningen står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå