yunus-yk Skrevet Desember 27, 2014 Skrevet Desember 27, 2014 Jeg får en feilmelding på kjøre computeren og på navien. Jeg får feilmelding angående dekkene men det er ingen problemer med dem. Hvordan kan jeg finne det ut?
yunus-yk Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Skrevet Desember 27, 2014 Kan noen som har peiling hjelpe meg med dette? [emoji4]
awt Skrevet Desember 27, 2014 Skrevet Desember 27, 2014 Har du nullstilt? Det kan være flere ting som spiller gjør at denne kommer, uten at det nødvendigvis er noe galt. Nullstill dekktrykkontrollen, og se om den kommer tilbake eller ikke. Denne kunne du lest om i bilens instruksjonsbok. Det holder forøvrig med en tråd, og i tillegg er det unødvendig å "bumpe" etter noen minutter.
yunus-yk Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Skrevet Desember 27, 2014 Jo men jeg får ikke nullstilt den, i tilleg er instruksjonsboka tysk.
awt Skrevet Desember 27, 2014 Skrevet Desember 27, 2014 Da gjør du nok noe feil med nullstillingen. Du finner engelsk (amerikansk) manual her.
yunus-yk Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Skrevet Desember 27, 2014 Altså, jeg mener at jeg har ingen nullstillingsfunksjon på verken navien eller på kjøre computeren. På noen biler som jeg så på youtube står det reset på kjøre computeren men jeg finner det ikke på min e90.
awt Skrevet Desember 27, 2014 Skrevet Desember 27, 2014 Jo, du har mulighet for å nullstille denne. Hva det heter ordrett kommer jeg ikke på i farten, men det er noe slik som "initialize tyre pressure" e.l. Ser for meg du ikke har sett i noen manual. Selv i en tysk manual vil du kunne finne dette.
yunus-yk Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Skrevet Desember 27, 2014 Jo jeg har faktisk titta på den flere ganger, men fant dessverre ingenting om feilsignalen eller om hvordan jeg kan resette.
yunus-yk Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Skrevet Desember 27, 2014 Fant ut nå om hvordan jeg får slette den. Takk for hjelpen sjef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå