sel90 Skrevet Desember 29, 2014 Skrevet Desember 29, 2014 (endret) Det gjelder en e46 320diesel 2002mod. Sliter med å få start på bilen da det er kaldt ute. Når bilen er varm så starter den. jeg har byttet glødeplugger og batteri. Har tatt diagnose på bilen og fikk feil på en dyse. Byttet også dysa og da hjalp det med at bilen ikke fusker på tomgang når motoren er kald lenger. Er det evt noen som har dysetester som kan hjelpe meg nær drammens området eller har noe forslag til hva som kan være galt?? Sliter noe jævlig Endret Desember 29, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
sel90 Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Skrevet Desember 29, 2014 Må også legge til at bilen starter med en gang med startkabel??
Otis Skrevet Desember 30, 2014 Skrevet Desember 30, 2014 Mulig dårlig plusskabel fra batteri til starter? Om du gir start strøm direkte på punkter i motorrommet?
sel90 Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Skrevet Desember 30, 2014 Stemmer... skal sjekke det etterpå
Selli Skrevet Januar 19, 2015 Skrevet Januar 19, 2015 Har det sama me min også. Har ikke funne utav noen ting sjøl. Har du finne ut marr?
sel90 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Skrevet Februar 1, 2015 Har ikke funnet ut av noe enda. Tok letteste løsningen og levert inn skiltene til BT. Venter til sommern da den starter lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå