bmwvel Skrevet Desember 30, 2014 Skrevet Desember 30, 2014 Har ein 2002 320d med motor m47 om eg ikkje tar feil. Får ikkje meir enn 3900omd. På den når eg trår gassen i bånn på tomgang. Den drar ikkje som den skal heller, men avogtil går den som den skal. Trur det er luftmasse måleren, men det ser ut som den er bytta, fordi skruer ser heilt nye ut. Er det noe Anna eg bør sjekke før eg eventuelt kjøper ny luftmasse måler?
lierbimmer Skrevet Desember 30, 2014 Skrevet Desember 30, 2014 få et verksted eller noen til å ta en diagnose og måle verdier på maf sensor. har du kjøpt bilen slik eller har den blitt sånn plutselig?
bmwvel Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Skrevet Desember 30, 2014 Kjøpte den sånn, rekna jo med det var luftmassemåler, men ser ut som den er ny. Men det kan jo selvsagt vere att den ikkje er bytta, sjøl om skruene ser nye ut;) men eg får ta ein diagnose på han og sjå om eg finn ut noke då.
Bjarte Olsen Skrevet Desember 31, 2014 Skrevet Desember 31, 2014 Har hatt samme problemet selv. Tett katalysator, begynnende turbohavari. Om det er det siste må du være forsiktig med å kjøre, kan føre til fullt havari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå