Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble ihvertfall en million ganger bedre enn det var :D Tror det er ET36 foran og ET47 bak, så du må nok space noe ekstremt om du har lyst på slike til e39'en :P

Skrevet

hehe nei tenkte mere på felg valget ditt ;) jeg har 2 sett med felger til e39´n så trenger ikke fler felger xD selv om det er mye man vil ha :wub:

Skrevet (endret)

Utrolig fin bil, og da særlig i rød. Godt å se andre farger enn blå, hvit og svart :P

Endret av Torek
Skrevet

hehe nei tenkte mere på felg valget ditt ;) jeg har 2 sett med felger til e39´n så trenger ikke fler felger xD selv om det er mye man vil ha :wub:

Hvilket felgvalg? :P Har lyst på nye og vet hvilke jeg vil ha, men brukte opp felgbudsjettet på å bygge meg ny terrasse istedet, så det får heller bli neste sesong! :stupid:

Utrolig fin bil, og da særlig i rød. Godt å se andre farger enn blå, hvit og svart :P

Takk! Er ikke helt feil din heller da... Selv om den er hvit 8-[

• 1 month later...
Skrevet

Vurderer sterkt å bestille meg Performance frontlippe, men har ikke lyst til å bruke pengene det koster for en original.. Noen som har gode erfaringer med replica? Det er et MUST at den ikke er produsert i glassfiber :P

Skrevet

Hmm.. Var noe slikt jeg tenkte ja! Er det lenge til du får din? Er alltids litt skeptisk til replicadeler og passform.

Skrevet

Får den ila av neste uke, så kan si når eg har testet på:)

Eg bestilte akkurat den, da ein fra f30 gruppa på facebook sa at han kjøpte den og leppo passa rett på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...