M3Turbo1000 Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Jeg spaca 10mm forann og 13mm bak på 403M Hjula mine. Det ble ganske bra. Men 12/15 funker nok også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Har du noen bilder med 10 og 13mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 det så veldig bra ut med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Du finner dem i tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Det går stadig mot sommer! ...Og bilen skriker etter spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 ser utrulig bra ut bare med senk! hva er ET på den bilen der egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Ble ihvertfall en million ganger bedre enn det var Tror det er ET36 foran og ET47 bak, så du må nok space noe ekstremt om du har lyst på slike til e39'en Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 hehe nei tenkte mere på felg valget ditt jeg har 2 sett med felger til e39´n så trenger ikke fler felger xD selv om det er mye man vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 (endret) Utrolig fin bil, og da særlig i rød. Godt å se andre farger enn blå, hvit og svart Endret Mai 20, 2015 av Torek Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 hehe nei tenkte mere på felg valget ditt jeg har 2 sett med felger til e39´n så trenger ikke fler felger xD selv om det er mye man vil ha Hvilket felgvalg? Har lyst på nye og vet hvilke jeg vil ha, men brukte opp felgbudsjettet på å bygge meg ny terrasse istedet, så det får heller bli neste sesong! Utrolig fin bil, og da særlig i rød. Godt å se andre farger enn blå, hvit og svart Takk! Er ikke helt feil din heller da... Selv om den er hvit Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Vurderer sterkt å bestille meg Performance frontlippe, men har ikke lyst til å bruke pengene det koster for en original.. Noen som har gode erfaringer med replica? Det er et MUST at den ikke er produsert i glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Kjøpte replica på ebay fra kina. Elendig. Bestilt ny fra Taiwan, den skal passe supert uten noe tilpasning (ff material) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 http://m.ebay.co.uk/itm/121557276305?euid=d545bdfc71f146ceba0af1885aa6ff44&_mwBanner=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Hmm.. Var noe slikt jeg tenkte ja! Er det lenge til du får din? Er alltids litt skeptisk til replicadeler og passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Får den ila av neste uke, så kan si når eg har testet på Eg bestilte akkurat den, da ein fra f30 gruppa på facebook sa at han kjøpte den og leppo passa rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå