Ibrahim Ali Skrevet Desember 31, 2014 Skrevet Desember 31, 2014 (endret) Hei, Jeg har en BMW 520i 2000 modell. E39 Serie. Fargekode: 317 - Orient blue met. Prefacelift utgave. Klarte krasje med fronten... Front fangeren ble ikke så skadet, utenom ene lykte spylern på høyre side. Frontlykta på høyre er også ødelagt... og delt opp i flere små biter. Panseret på ved grillen er bulket innover. + grillen er også ødelagt og sitter ikke godt på plass. Så jeg tenker da å oppgradere til: M frontfanger med tåkelys. (bør vel ha lyktespyler også? Angeleyes frontlykter. Skal ha Xenon både på kjørelys og fjernlys. Jeg skal forsøke å fikse bulken på panseret(grillen) med en hammer og se om det retter seg opp igjen? evt. må jeg kjøpe meg ny panser også. Kan noen være så snill å hjelpe meg med å finne utstyr? Jeg trenger i begynnelsen ny frontlykter og M-front fanger med tåkelys. Endret Desember 31, 2014 av IboAbraham
Reef89 Skrevet Desember 31, 2014 Skrevet Desember 31, 2014 Får å gjøre bilen din komplett igjen så får du alle deler (også nye) på ebay til latterlig billig pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå