lagunilla Skrevet Desember 31, 2014 Skrevet Desember 31, 2014 Hei folkens, Etter en tur til Sverige greide kona å gire feil i høy fart og fikk derfor ventilene bøyd. Jeg har nå demontert toppen og trenger da en guide til å time kjede når jeg monterer alt på plass igjen. Det er muligens samme prosess på S50/M50. Lagunilla
Espen Aass Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 Hei folkens, Etter en tur til Sverige greide kona å gire feil i høy fart og fikk derfor ventilene bøyd. Jeg har nå demontert toppen og trenger da en guide til å time kjede når jeg monterer alt på plass igjen. Det er muligens samme prosess på S50/M50. Lagunilla Er denne til hjelp?
Espen Aass Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 Var det automat gir kasse? Nei, det er montering og timing av registerkjede som Lagunilla spurte om. Det finnes flere slike på Youtube.
yunus-yk Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 (endret) nei altså han sa at det skjedde pga gire feil, så lurte på om gir kassa var automat eller manuell girkasse... Endret Januar 1, 2015 av yunus-yk
lagunilla Skrevet Januar 1, 2015 Forfatter Skrevet Januar 1, 2015 Takk Espen:-) Tror det er mye som skal til for å gire ned i høyfart med en automatkasse. Dette var resultatet etter nedgiring til 2. i 150 km/t: Innsugsventiler: Eksosventiler: Og nå har jeg lært: Ikke la kvinner kjøre på motorveien.
Espen Aass Skrevet Januar 1, 2015 Skrevet Januar 1, 2015 Du får ta det positive Lagunilla, nå får du frisk topp! Og dama er ingen "lusekjører" Fant denne på Pelican: http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E36-camshaft-timing/E36-camshaft-timing.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå