bmwgreg90 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Har jo 120d bmw, og folk sier at Castrol 5w30 skal være bra, men feks min onkel som er mekaniker (veit ikkje om han er flink da) sier at Castrol olja skitner til nedi motoren, og at AGIP olja er mye bedre og at eg heller bør gå for den (koster ca 1000kr for 5l hos di) Noen for/mot argumenter, evt forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Har jo 120d bmw, og folk sier at Castrol 5w30 skal være bra, men feks min onkel som er mekaniker (veit ikkje om han er flink da) sier at Castrol olja skitner til nedi motoren, og at AGIP olja er mye bedre og at eg heller bør gå for den (koster ca 1000kr for 5l hos di) Noen for/mot argumenter, evt forslag? Bare tull det han sier. All olje skitner til motoren, visst den ikke blir byttet. Det viktigste er at du kjøper en olje som har BMW LL-04 godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå