jonka Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Har en 09/98 BMW sedan som endte opp som delebil hos meg, grunnet en del skader på underside i fronten. Bilen har gått 276000km, og er i relativt god stand, med litt rust nederst på dører og bakluke. Motoren går fint, men automatkassa er noe treg med å gire fra 2. til 3. gir.Har ikke prøvd å flushe denne. Det er en 5HP18 kasse med grønt skilt. Bilen har fargekode 303, kosmosschwarz. Det står et vanlig stoffinteriør i bilen, med et stort hull i stoffet i setet på førersetet. De andre setene ser OK ut. Har plukket ut en del deler fra den, men om noen trenger noe, så skrik ut, så skal jeg se hva jeg finner. Har så langt fjernet: M-fanger Interiørlister Girkule Solskjerm førerside Frontlykter Bremseskiver/kalippere Bagasjelukehåndtak Bilder følger i neste post. Tar flere bilder på forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 (endret) Hei, har du denne delen på bilde her. Er opphenget i døren til å skru høytaleren inn i på førersiden(venstre side). Må være standard høyttaler system i bilen originalt(tror jeg) for at delen skal passe. .Kan og være intr i panser om det er rustfritt?Hvor holder du til? Endret Januar 9, 2015 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Har du luftfilter boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Holder til utenfor Molde. Tror panseret er bra, det ble byttet for et år siden iallefall. Er originalt oxfordgrønn på undersiden, og lakkert cosmosschwarz på oversiden. Skal sjekke den høyttalerdelen også. Luftfilterboks har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 Denne bilen ble vraket i januar, og posten kan lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg