mgbimmer77 Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 Heisann! her om dan så slutta sentrallåsen å funke, får ikke låst dåra! har lest litt og noen sier det er sikkringer, men aner ikke hvem det er! noen som har non forslag til hvordan jeg kan få fiksa detta? Bmw e91 230dt
Sammyen Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 (endret) Sjekk 61, 72, 73 og 79.Har den fjusket med låsingen før? Noke som kan antyde lavt batteri i nøkkel?Kan jo evt prøve å programmere den om igjen Endret Januar 8, 2015 av Sammyen
mgbimmer77 Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 okei da ska jeg sjekke detta i mårra! hva ligger sikringen på ca da? 10 15 ? hva bør jeg bytte til? nei den har ikke tulla før, prøvde å bytte til den andre nøkkelen (key less og) men den funka heller ikke ! :/
mgbimmer77 Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Skrevet Januar 8, 2015 og hvor veit jeg hvor den sikringa står henn ? har den lappen som står bakpå dekslet der, men skjønner nada niks av hvem som er hvem, for det ser ut som at det mangler litt der :S høyeste sikringen jeg har er på 30 - 40 , men skjønner ikke hva som leder til hva
Reef89 Skrevet Januar 9, 2015 Skrevet Januar 9, 2015 Sjekk sikring nr. 57. Er den gåen bytt til 20a. Vanlig problem at den ryker på E91.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå