Jonaspb Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Hei! Noen som selger noen e87 pre-facelift baklykter? Alt av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaspb Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaspb Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 (endret) Jeg har noen hvis du er interessert! Kommer fra en BMW E87 118d 2007 pre-facelift, ingen skader. Hvor holder du til? Du kan få dem for 500 kr Her er noen bilder av dem på bilen: Kan ta bilder av dem i nåværende tilstand hvis du vil. De ligger på loftet! Endret Januar 13, 2015 av HPVL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaspb Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Originale fra en 118d preface? Har mine originale selv, men tenkte på noen uoriginale, helst mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 om du bare skal ha mørkere lykter kan du jo bare kjøpe sotet lykte film eller sote spray det koster ikke allverden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Det kan også være en idé å endre "Alt av interesse" til "Ønsker primært sotede lykter". Utover det så passer LCI-lykter helt fint også, samt at BMW har originale blackline-lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaspb Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Hmm. Har Bmw-forhandlere origianel blackline lykter også? Til 1-serie? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Alle som fører originale BMW-deler selger dette ja. Jonaspb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaspb Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Vet du om de er like de originale, bare mørkere? Prøvde og google litt, men fant ikke helt ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 De er like bare mørkere ja. Har de selv på min bil, bare i LCI-utgave. Delenummer for pre-LCI er 63210393791 (et sett lykter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå