Gå til innhold

Min 1997 BMW 320i e36 cabriolet


Robin94
 Share

Anbefalte innlegg

Da begynner det å nærme seg godkjenning av coilovers og eu kontroll :)

4hjulskontroll er på mandag kl.14.00, eneste som mangler til da er 2 nye dekk som jeg må få tak i før mandag hvis ikke så må jeg utsette kontrollen :/

Så når 4hjulskontroll er iboks så er det tur til Biltilsyn for å få godkjent coilovers i vognkort, spennende å stressfult prosjekt for min del vil jeg si men håper alt går aom smooth :)

Henta meg 17" OZ felger ikveld som skal brukes til kontroll å godkjenning :)

post-72516-0-31806100-1432749965_thumb.j

225.45 17" 8" brei rundt om :)

Tøft med halvrosa farge på innsiden av felgene sies det XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da ble det endelig tid til å legge om til gromhjula på cab'n :D

Åsså myyyye bedre å kjøre med disse hjula enn de andre 17" felga, de sporer som bare det når jeg kjøre men nå ligger bilen fint å stødig på veien og mindre støy :)

Iløpet av neste uke regner jeg med det blir bestilt en time for å få tatt en liten service på motor me oljeskift å diverse ;) lenge siden sist tror jeg :|

post-72516-0-03952400-1434815071_thumb.j

Er det forresten noen som vet om det går bra å få polert framsiden av felgene? De er blankpolert fra fabrikk men det er kommet voldsomt mye riper på framsidene på alle 4 felga så vil prøve å få shina opp dem. Evnt om noen vet et firma i trondheim som polerer felger :)

post-72516-0-78493300-1434815493_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hallo

Ja næi går for det meste i kjøring å vasking egentli :)

Snart parkere for vinteren å begynne å montere anlegg (Y) kommer vel mer updates senere når ting er satt igang

Har da kjøpt meg vinterbil/oppussingsobjekt igjen xD

post-72516-0-82233100-1442248516_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye i kjøring og vasking her og ;)

 

Kult med vinterbil da :grin: , hvilken motor er det i den??

Vil vel tro dette er en 520i? Var iallfall prikk lik en 520i som faren til en kompis av meg hadde! :P Korriger meg om jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja, sitter å funderer på om jeg skal bruke cab'n i vinter eller om jeg skal være sparsom på lønna å handle enda en e36 da planene med e34'n gikk rett i dass...

Kjedli å bruke en rustfri bil første gang på saltede veier i Norge :/ vet det går an å tectylere å behandle bilen godt før vinteren men kjekt igrunn å ha en bil til å bruke som hverdagsbil, men vi får se

Er det noen som tilfeldigvis har en cab delebil stående eller vet av noen som selger deler ifra en cabriolet??

Ta kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som tilfeldigvis har en cab delebil stående eller vet av noen som selger deler ifra en cabriolet??

Ta kontakt :)

Bilopphuggeriet på Sveberg har mye rart og billig, så jeg ville hørt med de! :)

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...