eeikenes Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Tror det kunne blitt tøft med Ltw vinge på ein cab! Prøv, er vell ikke værre enn å legge den på å se, så eventuelt selge den igjen. Men må være med klosser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Ikke mange med LTW vinge på cab tror jeg, kun dette jeg fant på google xp Men personlig så tror jeg å det kunne vært litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Da var det kommet noen små ting i posten spent på å se kvaliteten på AE lysene, om det bare er helt rævva eller ganske bra M3 GT lepper ifra ebay (ikke helt perfekt finish på disse, men kosta jo bare 150kr å da så hva skal man forvente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Følger med her jeg, ser ut som vi har tilnærmet identisk bil:) Robin94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Ser slik ut ja Dåli med updates her enda siden bilen fortsatt står vinterlagra, men sal hente den ut ca midten av april ska bli godt, stort savn etter å kjøre BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Ser slik ut ja Dåli med updates her enda siden bilen fortsatt står vinterlagra, men sal hente den ut ca midten av april ska bli godt, stort savn etter å kjøre BMW! Viktig å ta vare på fremtidige klassikere! Hva slags planer har du for den fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 følger med ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Planen er vel å få den ganske så strøken i lakk og alt annet slik som motor, understell, interiør og gjøre det etter min smak Satse på en liten showbil Blir å bestille nye kantfelger til den i mai regner jeg med. Men aller først må den inn på en EU kontroll så får se hva som må gjøres der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Noen som vet hvor man kan få kjøpt scorpion eksosanlegg på nett? Prøvd meg en runde selv ista, men fant kun bakpotter å ikke catback anlegg Bakpotte er ikke så viktig da det skal handles inn DTM potte med 2x 3" utblås bak Vil tro det ikke blir mye lydforskjell med å kun bytte bakpotte så ønsker å få tak i et catback anlegg Tips mottas med et stort takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Cat back er kun bakpotten Du får masse lyd av å kun skifte den. Skal bytte fra scorpion til original faktisk, blir for mye lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Jaha, trodde det var et stykke til for at det skulle bli catback men, jaja Mye lyd er bra, har kjørt med original eksos på alle bilene jeg har hatt siden jeg fikk lappen, så nå vil jeg ha masse lyd Spørs om det da bare blir ei billig bakpotte ifra ebay me 2x 3" utblås å montere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Eg har simons eksos, hører meg på laaang avstand at eg kommer grom lyd med pådrag, men irriterende over lang tid i samme hastighet Robin94 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Haha, Tøft det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Da var endelig dagen kommet for å kunne hente go bil'n Da kan man kansje begynne å fikse diverse fremover mot sommeren Først blir det vel lakkering av ny fanger, grillramme og nederste del av høyre dør pga ei lita rust rosé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Er det 18" eller 19" du har på bildet du nettopp la ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå