Gå til innhold

Min 1997 BMW 320i e36 cabriolet


Robin94
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, ser det for meg bare i hodet hvordan det ville blitt seende ut og det ser rått ut men x) finnes kanskje ikke noen som har bredda me e46 buer eller felony på cabriolet før så man vet ikke hva sol blir best, men her er det mye delte meninger ute å går hos hver enkelt :P

 

men vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Robin94 skrev:

Tja, ser det for meg bare i hodet hvordan det ville blitt seende ut og det ser rått ut men x) finnes kanskje ikke noen som har bredda me e46 buer eller felony på cabriolet før så man vet ikke hva sol blir best, men her er det mye delte meninger ute å går hos hver enkelt :P

 

men vi får se hva det blir til :)

jada in the end så ender det jo opp på hva du virkelig vil ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hauhau!

 

da var vinterlagring sesongen over igjen, og god er det! :) ikke fått gjort noe med bilen i vinter da den har stått innparkert av båter og bobiler

 

men nå blir det gjort en del ting fremover

bilen skal inn på eu kontroll innen mai utløper, å der er det noe småtterier som må gjøres

- nytt hjullager foran må til

- ny ledning til tåkelys foran da det ble brudd i ledning rett før lagringa

- nye hovedlykter, fikk feil på dette på sist eu også pga mangler 2 fester på hver lykt som er knekt

 

ellers så skal bilen få en liten service igjen, ny olje og nytt oljefilter, nye tennplugger, nytt luftfilter, nytt kupefilter :)

noe småtterier er det :P

 

er litt på jakt etter nye hjul til sesongen men klarer ikke å finne noe rått som ikke koster skjorta x) leting pågår!

 

og om noen vet av noen eller hvor jeg kan få taki originale zkw linselykter foran til bilen min så setter jeg pris på info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...