Coretrax Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Hei, sitter å ser på Finn etter ny(e) lykter til min 07 pre Face ettersom jeg enda sliter med fukt i den ene lykta mi, har Funnet denne http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=53736294&searchclickthrough=true&searchQuery=e60+Lykter Hva trenger jeg av ekstra elektronikk? Har dette på min fra før S522AXenon-Licht Xenon LightS524AAdaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights Men må jeg da Kjøpe de Pærene som mangler ettersom det er Facelift så er det vel H8? sokkel Retrofit kabel får man jo Hos Koed hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Ettersom du har en 2007 modell har du allerede LCM2 ferdig innstallert fra fabrikk. Du trenger da et nytt sett med baklykter, ledningsnett for ettermontering, fire styreenheter under lyktene (du kan nok sikkert flytte over dine gamle), samt pærer (D1S, H8 etc.) og koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 okay, så bare flytte over fra de gamle lyktene, men må da kjøpe inn H8 pærer og de som skal til, ettersom de jeg har på min er H7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå