stig. Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 (endret) Nå skal "gamle erik" resirkuleres. 90 mod e34 535, her er alt av karosseri deler ikke noe selge, samme gjelder interiør, men er jo bakstilling med 210 sperrediff på den (husker ikke utveksling) og mellomaksel til manuell bil. motor skal jeg ha selv. det sitter enkeltmasse svinghjul på bilen med 765 trykkplate og 4 puck sinter som kansje kan selges. sitter også gode avo dempere bak, med senkesett av ukjent type alt i instrumentet fungerer faktisk å det er jo sikkert div småtteri som kan være brukanes , bare og spørre, bilen blir ikke slaktet før til neste uke Holder til ved jessheim, diff etc kan sendes med post hvis kjøper betaler frakt såklart sitter også krengningstag mellom dempertårna forran på den, selges høystbydende ( alu ) sitter en ok bagasjeromsleppe/spoiler på den ( mangler bremselys , og den er rullemalt, men hel) selges høystbydende Endret Januar 20, 2015 av stig. Lokketor reagerte på dette 1
stig. Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Skrevet Januar 13, 2015 Pris på instrumentpanel? nei, det blir vel "bud" + evnt frakt da ( som sikkert ikke er store greiene)
turbopelle Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 kan du antyde pris på sinter clutch/trykkplate og svinghjul.
stig. Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Skrevet Januar 13, 2015 kan du antyde pris på sinter clutch/trykkplate og svinghjul. bud over 2000
viggo E34 Skrevet Januar 21, 2015 Skrevet Januar 21, 2015 jeg er veldig intresert i sperrediff og tårnstag. kunne du sjekka utveksling? generell tillstand på diff?
stig. Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Skrevet Januar 21, 2015 jeg er veldig intresert i sperrediff og tårnstag. kunne du sjekka utveksling? generell tillstand på diff? i utgangags punktet så er egentlig det meste av verdi solgt har vel kjøper på komplett bakstilling mellomaksel,tårnstag og svinghjul. clutchpakke + muligens et svinghjul til Så eneste jeg veit jeg ikke har "solgt" enda er innstrument, gode avo bak dempere med senkefjører, gearkasse . og den spoileren på bildet
viggo E34 Skrevet Januar 21, 2015 Skrevet Januar 21, 2015 (endret) Den person som ska ha bakstilling, trenger han diffen? Hehe Skulle hatt gasswire biten som er i bilen, om du gidder å klippe Denn ved torpedo så jeg får den bitensom sitter på gasspedal å ca 5cm wirw Endret Januar 21, 2015 av viggo E34
stig. Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Skrevet Januar 22, 2015 kan du sende innvendige bilder 47967949 interiør er ikke noe og ta vare på, vanlig grått stoff fra en 520i. ikke er det pent heller, bare det at når jeg kjøpte bilen for noen år siden , så kjøpte jeg den uten interiør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå