Alex Helmsgård Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 Hvor mye koster det og få norske skilter på slike? Bilen er momset og har hørt det koster ca 20k ved "alternativ intolling"? Noen som vet om dette er sant?
Alpejohn Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 Ville sjekket om dette stemmer (20k ved alternativ). Hadde ikke tatt det som god fisk når jeg bare hadde "hørt" det.Du kan være heldig at det stemmer, men før du vet ordet av det ender du med og betale mye mer en ved en vanlig utregning.Og du kan da ikke gå tilbake.Så det lønner seg og sjekke det opp før du evt. bestemmer deg.
Alex Helmsgård Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Skrevet Januar 13, 2015 Ville sjekket om dette stemmer (20k ved alternativ). Hadde ikke tatt det som god fisk når jeg bare hadde "hørt" det. Du kan være heldig at det stemmer, men før du vet ordet av det ender du med og betale mye mer en ved en vanlig utregning. Og du kan da ikke gå tilbake. Så det lønner seg og sjekke det opp før du evt. bestemmer deg. Hvor sjekker jeg dette?
Sammyen Skrevet Januar 14, 2015 Skrevet Januar 14, 2015 (endret) http://www.toll.no/no/bil-og-bat/import-av-bil/ Toll.no har det meste Endret Januar 14, 2015 av Sammyen
Alpejohn Skrevet Januar 14, 2015 Skrevet Januar 14, 2015 Du må kontakte tollstasjonen, og så må du finne historisk ny pris (tror du finner den hos skattevesenet, søk på google), så må du ha bruktbil prisen på denne modellen. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå