Fichermann Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Hei,har en BMW E46 som jeg har supersport senkesett på,probleme mitt er jeg ikke klarer å justere høyden bak,samme hvor mye jeg skrur på senkesette,så kommer den ikke noe høyere,er der noe annet som kan gjør de? Er der noe som fjørene er festet i opp i julbuen som er slitt eller ødelagt,,setter er montert i 2010,har veldig lite greie på slikt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Regner med at det er hele justeringsklumpen som spinner. Det gjorde den på mitt FK sett. Demonter og se om du får smørt opp gjengene/mutterne. http://www.gsbildeler.no/bilder/46258 Endret Januar 14, 2015 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fichermann Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Hei,takk for raskt svar:)klarer å skru lett senke mutteren bak,kan justere den ca 4 cm opp å ned,men de skjer ingenting,,er der noe mer lenger oppe på fjøra som sitter fast,kan vri fjørene lett rundt,Takker på forhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå