BMWCCNOslo_og_Akershus Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 (endret) Isbanekjøringen på Høydalsmo i Telemark er flyttet til Losna isbane i Oppland! Vi beklager å måtte avlyse på Høydalsmo. Etter svingende vær, kan vi ikke sende ut biler på isen. Vi har flyttet treffet til Losna Isbane, 2,5 time fra Oslo. Det blir kun kjøring fredag (kveld) og lørdag (dag). PRIS:Kjøring fredagskveld fra kl 18:00 til 21:00 - kr 150Kjøring lørdag fra kl 12:00 til 18:00 - kr 200 (300,- ispigg) Kr 50,- for passasjer/er og ved flere sjåfører. BANEN:Det er fire baner. Den lengste er 2,5 km og alle er mellom 8 og 10 meter brede. REGLER:HjelmpåbudIkke bur med ispiggMax 2 i bilen Parkering for biler med ispigg skal ordnes.Ta gjerne med brannslokkningsapparat! BMW klubben har kansellert alle bestillinger som var på Morgedal Hotell. For overnatting på dette treffet, bestill på Quality Hafjell. Quality Hafjell:Tlf 612 77 777 https://www.nordicchoicehotels.no/quality-resort/quality-hotel--resort-hafjell/ Dobbeltrom inkl. frokost kr 990,-Enkeltrom inkl.frokost kr 790,- Bookingnr: 12 10 52 / eller si at det gjelder BMWCCN Oslo & Akershus Dette gjelder overnatting fra fredag 30 januar til lørdag 31 januar, lørdag til søndag er det fullt. Ca 10-12 minutters kjøring til Losna isbane. Loddtrekning vil foregå på Quality Hafjell fra ca 22.00 til 24.00. Husk kontant til banekjøring og eventuell loddsalg. (Alternativ overnatting på Tretten kro og motell.Tlf 95762530 http://www.trettenkro.no/Enklere standard, billig og rett ved banen.) ------ Det blir samme som i 2014: BMWCCN medlemmer er førsteprioritet hvis det blir mye biler på banen. Dette fikk forholdsvis meget fint i fjor, da alle kunne kjøre mye! Spør hvis dere lurer på noe. Håper mange fortsatt vil komme. På denne banen er det GARANTERT tykk og sikker is. VELKOMMEN! Endret Januar 26, 2015 av BMWCCNOslo_og_Akershus Endret topic. Les forumsregel 3! stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 [emoji111]️[emoji111]️[emoji111]️ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 kult opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Kommer du? kult opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCCNOslo_og_Akershus Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 oppdatert info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Saa hvis jeg har bestilt rom der, og oppgitt bmw ccn, saa trenger jeg ikke ringe og avbestille? Flaks jeg sa denne traaden naa, men kjedelig med kansellering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Saa hvis jeg har bestilt rom der, og oppgitt bmw ccn, saa trenger jeg ikke ringe og avbestille? Flaks jeg sa denne traaden naa, men kjedelig med kansellering. alt på hotellet med reservasjon i klubbens navn er avbesilt og bmwccn tar avbestillingsgebyret Du er velkommen på det andre stedet da, med mindre det er for lang reisevei ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Kommer du? hakke no bmw å leke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 hakke no bmw å leke med kan kjøre annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 kan kjøre annen bil ingen av Fordene mine bruker jeg på vinter`n å mercedes skal man kun ha med automat (ergo ikke brukanes til og leke med) å kan jeg ikke leke med Bmw eller Ford, ja da går det ikke å leke, da blir det enten 8 timers dokumentar på åssen solsikkefrøene slår rot, eller runke dumpapp med boksehanske. jeg får komme sterkere tilbake neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Hvordan er det å møte opp med noe annet en BMW da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Hvordan er det å møte opp med noe annet en BMW da? Det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Sponsor for årets premier under loddtrekning er: IDG-Tools verktøy med ubegrenset garantiBilxtra StrømmenBilXtra JessheimKOED ASStena LineSwissvax NorgeBS BildelerBrakes Norge AsMichelin NorgeOslo bilstereo ASFerro-Bet A/SSchmiedmann NorgeBilligebildeler.noGS BildelerAuto Trio AsSony PlayStation NorgeMekonomen Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå