Defpro Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Kan gi 800,- for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Er det non-vanos? Kunne trengt ledningsnett til motor, kan isåfall komme å ta det av selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Har et ledningsnett og hjerne til e36 nonvanos m50b25 ja Det har jeg førøvrig liggende løst så det er bare å hente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s54b32 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 hvordan ser blokka i motor nummer 2 ut? fin i sylindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Blokka ser grei ut, er noe overflaterust i og med at det har stått vann i den, noe slitekant ved ØD i alle syl.. ellers har jeg ikke inspisert veldig nøye. kan prøve å fikse noe bilder etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s54b32 Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 pris på blokk med registerdeksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freedrik Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Selger du motorene i deler? er int i innsugskam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Har du manuell ix girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlbrg Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 s54b32 vi tar det på pm, og i utgangspunktet selger jeg ikke innsugskammen da jeg begynte pånytt med den andre motoren og trenger den nok etterhvert... og nei jeg har automatkasse på ixn desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 selger fortsatt ikke innsugskammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå