Gå til innhold

E30, verdivurdering for veteranforsikring

Brattern
 Share

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg skal ha fullkasko veteranforsikring på min E30. Forsikringsselskapet ville ha dokumentasjon eller en uttalelse fra noen som kan mye om bilen og markedet for å få en verdivurdering.

Trengte ikke være noen godkjent takst mann.

Er det noen som har noen tips til hvem som kan utføre en sånn prisvurdering?  :grin:

Endret av awt
Flyttet til "Annet BMW og motorprat".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å verdisette en E30 er svært vanskelig. Finnes knapt en modell med så stort sprik i prisnivå. Er den i tilnærmet strøken stand, og atpåtil kanskje litt spesiell i utstyr/motorkonfigurasjon, så er nok en forhandler med spesialitet innen "vintagebiler" det beste tipset mitt. Hvis du har noen i nærheten da. Et eksempel på en slik forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er forsikret hos if for 150000. Det holdt med vognkort samt bilder i detalj. Skal du ha over 150 i verdi må den takstes. If har avtalen med Amcar så dem har lott greie på slikt. Send meg pm om du vil ha info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å verdisette en E30 er svært vanskelig. Finnes knapt en modell med så stort sprik i prisnivå. Er den i tilnærmet strøken stand, og atpåtil kanskje litt spesiell i utstyr/motorkonfigurasjon, så er nok en forhandler med spesialitet innen "vintagebiler" det beste tipset mitt. Hvis du har noen i nærheten da. Et eksempel på en slik forhandler.

Takker for svar!! Bor ikke så altfor langt unna eksempelet ditt, så jeg skal høre litt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...