Brattern Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) Hei... Jeg skal ha fullkasko veteranforsikring på min E30. Forsikringsselskapet ville ha dokumentasjon eller en uttalelse fra noen som kan mye om bilen og markedet for å få en verdivurdering. Trengte ikke være noen godkjent takst mann. Er det noen som har noen tips til hvem som kan utføre en sånn prisvurdering? Endret Januar 16, 2015 av awt Flyttet til "Annet BMW og motorprat". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Å verdisette en E30 er svært vanskelig. Finnes knapt en modell med så stort sprik i prisnivå. Er den i tilnærmet strøken stand, og atpåtil kanskje litt spesiell i utstyr/motorkonfigurasjon, så er nok en forhandler med spesialitet innen "vintagebiler" det beste tipset mitt. Hvis du har noen i nærheten da. Et eksempel på en slik forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Min er forsikret hos if for 150000. Det holdt med vognkort samt bilder i detalj. Skal du ha over 150 i verdi må den takstes. If har avtalen med Amcar så dem har lott greie på slikt. Send meg pm om du vil ha info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brattern Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Å verdisette en E30 er svært vanskelig. Finnes knapt en modell med så stort sprik i prisnivå. Er den i tilnærmet strøken stand, og atpåtil kanskje litt spesiell i utstyr/motorkonfigurasjon, så er nok en forhandler med spesialitet innen "vintagebiler" det beste tipset mitt. Hvis du har noen i nærheten da. Et eksempel på en slik forhandler. Takker for svar!! Bor ikke så altfor langt unna eksempelet ditt, så jeg skal høre litt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå