korndog Skrevet Januar 18, 2015 Skrevet Januar 18, 2015 Hei. Jeg er helt ny i denne klubben dog jeg har hatt 2 bmw-er tidligere Har handlet meg en 2015 320DAT X-drive M-sport og har lyst å bytte ut de orignale felgene med noen konkave. Har tenkt å gå for 255 bak og 235? foran (det som er godkjent i vognkort) men har ikke peiling på hva som er best med tanke på innpress o.l. Har prøvd å søke litt men de fleste har senka bilen i tillegg og da spiller andre faktorer inn hehe.. Min er helt original og forblir nok slik da kona ikke vil ha en lav bil Hilsen Bjørn-Tore K
Sammyen Skrevet Januar 18, 2015 Skrevet Januar 18, 2015 (endret) Velkommen til bimmers Originalt så er det vel ET34 Personlig så går til nærmeste dekkforhandler når eg skal kjøpe meg felger eller dekk, men det er vel siden eg kjenner folk der og får rabatter 235 framme og 255 bak må du vel ha 8,5" bredde for å ikkje få noke nevneverdig strekk. Usikker på ka som blir levert originalt?Sett på denne siden om du finner noke du liker?http://www.felgimport.no/felger/konkave-felger Endret Januar 18, 2015 av Sammyen
awt Skrevet Januar 18, 2015 Skrevet Januar 18, 2015 Her ser du en oversikt over originale dimensjoner i hhv. 18", 19" og 20". Normalt kan man space ut 10-15mm på de fleste originale hjul uten problemer, så da kan du ihvertfall trekke det fra. Selv om de du finner har senket bilen trenger ikke det å bety noe, ihvertfall ikke når du ikke skal senke. Hadde vært verre hadde det vært omvendt.
M3Turbo1000 Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Jeg syns de orginale M403 19" hjula ser ganske bra ut med spacere forann og bak. Jeg kjørte 10mm forann og 13mm bak. Senk er nesten en must på en X drive syns jeg. Da den er så latterlig høy orginalt. En F30/31 uten X drive med bare M-Sport senk er passe høyde og trenger ikke nødvendigvis senk. Hvorfor skal du kjøre orginal dim på felg dekk? Fordi det står i vognkortet....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå