JorgenTT Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Sitter igjen med en del bildeler etter å ha demontert en svensk sølvfarget BMW 750ila fra 1989. Har de fleste deler tilgjengelig for salg. Sender gjerne bilder og pris på delene. Jobber dagtid så spørsmål vil bli besvart på kveldstid. Mange deler går vel også overens med e34. Bedre bilder kommer etterhvert. Kontaktinfo er enten pm eller e-post til jorgentt91@gmail.com. Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Legger ved noen flere bilder med bedre belysning, tar gjerne bilder av spesifikke deler ved interesse. Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 har du diff og bremser? info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 har du diff og bremser? info Jeg har begge deler, diff uten diffbrems. Bremsklossene er jeg usikker på, jeg skal sjekke dette. Legger ut bilde så fort jeg får det til. mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Jeg har begge deler, diff uten diffbrems. Bremsklossene er jeg usikker på, jeg skal sjekke dette. Legger ut bilde så fort jeg får det til. mvh Jørgen Bilde av diff og fjærben med bremser fram. Bremseklosser har jeg bare delvis, skivene kan dreies hvis ønskelig. Mvh Jørgen Endret Januar 29, 2015 av JorgenTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Har du framseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 hadde det vært spærre hadde den vært interesant. men bremsene er jeg veldig intresert i. mange stempler har kalipperne? mener disse går rett over på 535 ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Har du framseter? Jeg har dessverre ikke setene, disse har jeg brukt selv. mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 hadde det vært spærre hadde den vært interesant. men bremsene er jeg veldig intresert i. mange stempler har kalipperne? mener disse går rett over på 535 ser du Kalipperne har ett stort stempel mener jeg å huske? orginal bmw 750 89mod kalippere. Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Har du mastersylinder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Har du mastersylinder? Har vært bortreist, beklager sent svar. Jeg har dessverre ikke mastersylinder. Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenTT Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawelllo57 Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 (endret) Har du styreenheten til girkasse og føler til posisjon til girspak? Endret August 25, 2015 av pawelllo57 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Har du styreenheten til girkasse og føler til posisjon til girspak? Hei. Hvor befinner delene seg? Jeg skal hente en bil utenfor Drammen i morgen og kanskje klaffer det med henting på hjemturen til Stavanger. Jeg er interessert i bakre del av eksosen. 750 bremsene er like som E34 540 framme. Bak er det ikke sikkert at kalipperne er ventilerte. Kalipperne passer E34 bak, men ikke skivene. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå