NilsenJo Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Hei, Må man bytte slitasjevarslere på alle fire når man bytter klosser? Har fått varsellampe på det.
Sammyen Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1602398-Replace-brake-pad-sensors-yes-no
lierbimmer Skrevet Januar 23, 2015 Skrevet Januar 23, 2015 det er ikke vanlig med slitasjevarsler på alle 4. har du sjekket hvor mange du har? om lampen har begynt å lyse må du bytte den som har brudd/slitt
NilsenJo Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Skrevet Januar 25, 2015 Fant ut av det:) Var på venstre fram og høyre bak. E46 318i.
vegard89 Skrevet Januar 25, 2015 Skrevet Januar 25, 2015 Ok. Hvis du har fått varsel om dette. Så kan det nok hende du må skifte det ut, hvis di har blitt ødelagt. Sånn som på min skiftet jeg klosser, skiver og band bak for ikke veldig lenge siden. Og der var slitasjeføler like hel. Så der brukte jeg den om igjen. NilsenJo reagerte på dette 1
NilsenJo Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Skrevet Januar 25, 2015 Fikk varsel på det, så kjøpte inn klosser til alle dekka. Bak så var klossene like fine, men fremme var de slitt og den sensoren hadde gått igjennom. Kjøpte varsler på biltema til 50kr, hos Mekonomen skulle de ha nesten 300kr(?!). Er det noe stor forskjell på de?
lierbimmer Skrevet Januar 26, 2015 Skrevet Januar 26, 2015 Fikk varsel på det, så kjøpte inn klosser til alle dekka. Bak så var klossene like fine, men fremme var de slitt og den sensoren hadde gått igjennom. Kjøpte varsler på biltema til 50kr, hos Mekonomen skulle de ha nesten 300kr(?!). Er det noe stor forskjell på de? tvilsomt at det er noen forskjell. det er ikke egentlig en sensor. det er en stykke wire elle stål som det blir brudd på når klossene blir slitt. når det blir brudd på denne tennes lampen. NilsenJo reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå