Jaglover Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Hei, Dersom jeg må skifte Lambdasonde på min BMW X3, E83, 2,0D AUT, 177HK, hvor mange sonder har denne? evt hvilke sonde® anbefales? Jeg har funnet at Bosch sin 0 281 004 079 er en med 5 pinner og 420mm, men trengs der noe mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Sjekk på bmwfans.info Jaglover reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaglover Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 (endret) Takk, da får jeg håpe at skifte av den Lambdasensoren vil gjøre susen ifht mitt gule motorlys i instrumentpanelet... Jeg går for BOSCH - Ref:0 281 004 079. PS.: Er der noen som har et godt tips til hvordan en får løsnet den gamle sensoren (22mm ?)? Bruker en fastnkkel, skiftenøkkel, Biltema@s Lambdasonde pipe, eller annet?? Helst uten å klippe av den gamle ledningen på den som stå i, dersom det mot formodning ikke skulle være sonden som er feil. Endret Februar 4, 2015 av Jaglover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå