Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

I dag har jeg tatt en beslutning på en liten detalj jeg har undret på lenge! Skal jeg ha vanlig oppbevaringsboks i midtkonsollen eller skal jeg endre til koppholdere? Oppbevaringsboksen har blitt hyppig brukt til alt fra verktøy til tlf, og den er akkurat bred nok til å holde et beger/boks, men hver gang jeg akselererer eller bremser så flytter drikken på seg, så jeg endte opp med å bestille en koppholder! Meget lite interessant for mange, men et stort spørsmål for meg :P Bestilte det på ebay, så tar vel noen uker før det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tatt en beslutning på en liten detalj jeg har undret på lenge! Skal jeg ha vanlig oppbevaringsboks i midtkonsollen eller skal jeg endre til koppholdere? Oppbevaringsboksen har blitt hyppig brukt til alt fra verktøy til tlf, og den er akkurat bred nok til å holde et beger/boks, men hver gang jeg akselererer eller bremser så flytter drikken på seg, så jeg endte opp med å bestille en koppholder! Meget lite interessant for mange, men et stort spørsmål for meg :P Bestilte det på ebay, så tar vel noen uker før det kommer :)

Smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har det ikke skjedd noe annet enn at bilen har fått seg en vask. Blir ganske rolig en liten stund fremover nå, men får vel skiftet tåkelyspærene til uken når jeg mottar de fra Bimmer fan :)

 

Legger ved et par bilder jeg tok av bilen i dag :D

 

2eoyadi.jpg

250mgzm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tåkelysa montert og jeg må si meg meget fornøyd! Hadde en skrue til overs da jeg hadde skrudd inn bunnplata igjen, men ellers virker alt topp :P

 

21juadx.jpg

 

Gammelt:

2ed4b2a.jpg

 

Nytt:

okykpx.jpg

 

Forskjellen vistes enda bedre i virkeligheten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update: Airbaglampa lyste da jeg skiftet til M-ratt pga litt forskjellig motstrøm, så i dag har jeg fjernet feilen med diagnoseapparat :) Noen fordeler ved å jobbe for Falck ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med de nye tåkelysa! :D

Hvilken spiller har du i bilen din forresten?

Må få byttet den jeg har stående asap.. ingen AUX eller USB og FM-nett som er på vei ut blir stusselig etterhvert, gitt! ;)

Takk takk :D Haha, spilleren var det første jeg bytta ;) Merket er Graviton og jeg kjøpte den uåpnet av en på finn.no. Skare1 har allerede etterspurt en slik spiller, så jeg har sendt på mail til selgeren som skulle sende mail om han får inn flere, men har ikke fått noe mail enda :/

Spilleren har alt bortsett fra DAB :) Men dette plager ikke meg da jeg kun bruker Spotify via bluetooth + at jeg tviler på at jeg har bilen i 2018 når FM forsvinner ;)

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og undrer litt nå.. Har et par kabler fra stereoen som er Key 1 og Key 2. Disse skal jo kobles til multifunksjonsrattet, men jeg vet ikke hvilke ledninger jeg skal koble de til.. Noen som vet?? :)

 

Edit: Da var det fikset :D 

Endret av wrnr1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen på besøk i Oslo! Satan i h****** hvor jævlig det er å være turist i bil i Oslo!! Brukte 2 timer bare på å finne frem til leiligheten jeg skal bo i de neste dagene! :P Bilen står trygt lagret i borettslagets parkeringsgarasje og var utrolig god å kjøre på sin første langtur. Jeg ble ikke sliten på noen som helst måte, og bilen gikk godt og holdt seg stille og myk hele veien :)

 

Var også utrolig nær å bli innblandet i kjedekollisjon i natt! Det var veiarbeid ved operaen, så biler måtte kjøre begge veier i det ene feltet, og plutselig kom en bil imot, slik at de to bilene foran meg sto på bremsen. Jeg gjorde selvfølgelig det samme og stoppet kun cm fra bilen foran. Bak meg kom en taxi i MEGET stor fart, som måtte slenge seg ut på gresset som er mellom kjøreretningene for å ikke kjøre inn i meg. Var så utrolig letta når jeg innså at min kjære bimmer kom fra det hele uten en skramme! :D

 

Legger ved noen elendige bilder ifra parkeringsgarasjen :P

 

vghbo3.jpg

new653.jpg

ostmyg.jpg

2vxjc55.jpg

ad2io8.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...