E39_Cato Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Da var det litt for lenge siden siste update, og på tide og få inn noe nytt her Er liksom ikke så mye og skrive om når man har en "nyere" bmw, for de virker jo hele tiden Men nå er det noe småtjafs som driver og irriterer meg litt, og kanskje det er noen der ute som faktisk har noen tips Bien er ufattelig humørsyk! Har jo i utgangspunktet 210hk og 470nm, men virker som 70% av dette er på beite og langt avgårde. Den drar skikkelig dårlig og plutselig så har jeg 500 omdreininger med full fres før det gir seg igjen. Noen som har vært borti noe sånt? Lurer litt på om det kan være egr ventil som trenger en skikkelig rengjøring ( diy på dette noen? ). Evt bli kvitt dpf søppla.. men da må jeg vel drive og kode om etc? Er ihvertfall dritkjipt å ha dette problemet.. den bruker også fortsatt mye diesel (0,97 i følge kjørekomp). mens andre med samme bil har den nedi 0.7.. den blir ikke grisekjørt, men forbikjøringer må faktisk planlegges og det er IKKE kult når man egentlig har mer enn nok med krefter. Ellers så har jeg hivd på Racing Dynamics hjula enn så lenge. kommer andre hjul på i løpet av uka. Disse hjula kler bedre gammel bmw, men var plutselig de eneste sommerhjula som lå her Har også fått byttet lenkarmer foran da disse var kast. så da er den ihvertfall i form i understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Hvilke hjul skal på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 (endret) Fått på nye hjul Bilen vurderes også solgt grunnet kjøp av nyere bil. her er en liten "annonse". Mer kommer senere : Lufter nå vår 04 Bmw stv for salg grunnet kjøp av nyere bil. Vi kjøpte den i januar, så har ikke hatt den så veldig lenge men vi har vært utrolig fornøyd med den. Den er "chippet" så har 210hk og 470nm. Dette er gjort hos Vestfold Chip Tuning. Har også sotet rutene, og gjort div annet småtjafs. Bilen oppleves som en tight og fin bil i godt stand. Den har desverre noen små ting og sette fingern på, men vi har ikke vært spesielt plaget med dette. Negativt:*Ledingsbrudd i bakluke så fjernstyrt sentrallås funker ikke (må låses i dør). tar ca 2 timer og fikse problemet, men finner ikke tid eller lyst til å sette igang. *regnsensor fungerer ikke etter frontrute bytte. Denne ble byttet sommer 14, og da regnet det ikke spesielt mye så ble ikke lagt merke til før ut mot høst og da var det litt sent og begynne og klage på. Bmwn står pr.nå på 20" Acs kopi felger. Syns de kler bilen veldig godt, men de kunne trengt en liten shine.På vinter har vi orginale 16" med tilnærmet nye piggfrie fra Nokian. Km.stand står idag på nesten 265.000. Den har fulgt service fra begynnelsen av og det er derfor ingen grunn til bekymring. Det står igjen noe på lånet, men dette betales ut ved salg. Avgift for 2015 er selvfølgelig betalt. Div utstyr som er verdt og nevne :*Radio/cd*Cruisekontroll*Varme i ratt*Parkeringssensor foran og bak*Kjørekomputer++++++ Vi er ikke nødt til å selge, så skambud blir ikke vurdert. Men pris kan selvfølgelig diskuteres noe ved rask handel. Send gjerne en PM ved seriøs interesse. Innbytte er ikke av interesse. Nyere interiør bilder kommer fortløpende. Bilen leveres ferdig polert for sommer sesongen. Endret Mai 13, 2015 av Cato525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 hva skal du handle deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Den ser veldig bra ut med de hjula, Cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Lukter det litt f11 her nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 er en skuffelse å si dette.. men dama vil ha passat jeg derimot leter etter oldtimer ellers så dukker det vel brått opp ett annet bmw styr snart tenker jeg Rengjort EGR idag. ser ut som jeg ble kvitt en del problemer der ^^ Bilder : Før bilde : Etter: Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå