Mathias Holtsdalen Skrevet September 29, 2015 Skrevet September 29, 2015 Anders ble pappa idag så blir nok litt stille fremover!
olsensheep Skrevet September 29, 2015 Forfatter Skrevet September 29, 2015 Hehe må nokk få lurt deg å Mikkel til å kjøre den på lakk for meg[emoji23] så hjem te meg så jeg kan holde på med den hjemme i garasjen [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
Mathias Holtsdalen Skrevet September 29, 2015 Skrevet September 29, 2015 Hehe må nokk få lurt deg å Mikkel til å kjøre den på lakk for meg[emoji23] så hjem te meg så jeg kan holde på med den hjemme i garasjen [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk ordner det vettø Grattis med unge!
olsensheep Skrevet September 29, 2015 Forfatter Skrevet September 29, 2015 Takk takk Sent from my iPhone using Tapatalk
olsensheep Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Fått bilen opp på jobb der den skal klargjøres for lakk [emoji48] Sent from my iPhone using Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1
olsensheep Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2015 Noen som har org speil å selge foresten? El med varme? Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå