Edgarius Skrevet Januar 27, 2015 Skrevet Januar 27, 2015 Har en 01 320D touring, som jeg har kjøpt coilovere til.. Spørsmålet mitt er da : Er det noen som har noen formening om hvor lav jeg kan ha den,og få det godkjent biltilsyn? Sist jeg var der, så målte han hvor mange CM det var fra senter av felg,og opp til hjulbue.. Noen som har gjort dette,og har noen mål jeg kan gå etter? Takker for svar
E.C. Skrevet Januar 27, 2015 Skrevet Januar 27, 2015 Det er jo ofte anvist på coiloversettet hvor mye du kan senke og være innenfor Tuv-spec. Dette blir i forhold til originalt. Altså det du sier har blitt målt tidligere. Så skal ikke noen hjul subbe noe sted, selv ved fullt rattutslag og litt jokking. Om jeg ikke husker feil så skal en kloss som er 8cm fra bakkeplan kunne passere under bilen uten å berøre noe, fram til for noen år siden var denne høyden på 11 cm. Folk får rette meg om jeg tar feil.
Edgarius Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Skrevet Januar 28, 2015 Okei,ja det står vel i tuv papirene det kanskje.. Men jeg ille dårlig på tysk Men jeg kan jo ta med papirene på BT,og få de til og forklare meg hva som er måla og krava
mr.president Skrevet Januar 28, 2015 Skrevet Januar 28, 2015 Slam that bitch down. Senk så lavt du kommer å si til gutta på svv i tbg at det er dette som er penest så bare godkjenn asap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå