TonHad Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Hei ! grunnet overgang til e39 igjen legger jeg ut bimmern for å sjekke intr her : -Bilen er en 95 modell -Eu til oktober -Km : 235.000 -godkjent senka på TA-technix coilovers. -fin i lakken (schwarz II ) -pent sort velourinteriør. -Takluke og 2 x elvinduer som fungerer. -Lite rust. Ei boble på bakskjerm, en liten flekk på en framskjerm og litt overflate på kanal førerside -Følger med ferdiglakkerte m3 sideskjørt, originale fangere, original bakpotte, nardi treratt, led angeleyes, øyelokk, US-moduler til blinklys og STOR ground zero stereo v. Hurtig avgjørelse ! -Vinterdekk som nye på 15" alu -Gode sommerdekk på 15" alu, evnt 17" Rondell 0021 med gode dekk mot lite pristillegg. -Sist service me castrol olje på 223.000km. Eneste som er negativt med bilen pr.idag er at sentrallåsen fungerer på bare 2 dører. Ellers er bilen i god stand ! Selges kr 35,000,- inkl årsavgift og stereo ved hurtig avgjørelse ! evnt 30.000,- uten stereo inkl årsavgift. Bor i Brattvåg, nært Ålesund. Ta kontakt her eller på mail tonyhaddal@hotmail.com da jeg er offshore frem til 10.Feb Endret Januar 28, 2015 av Tonhad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Hvilken dim er det på felgene på bildet ? Satt meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Disse er 17x8 og 17x9, ET husker jeg ikke i farta men rundt 13 fremme og 17 bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonHad Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Tråden kan stenges da bilen ikke er til salgs lenger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå