Daniel-A Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Heisann! Har en e34 525tds touring manuell som jeg ønsker å bytte mot en e36 eller e46, spiller ikke så stor rolle hvilken motor. Må være coupe, touring eller kompakt. Vil helst bytte, ettersom jeg trenger bil å kjøre med til jobb, men salg kan jo vurderes! Negativt med TDSen -Stygt ratt -Stygt panser -Diverse småplukk med interiør -Panoramatak fungerer ikke -Lyset i dashbordet blinker innemellom -Tanklukk mangler -Spylevæskeslange lekker (Ingen spylevæske) -Dårlig håndbrekk Positivt med TDSen -Lite rust forhold til mange andre e34er (bittelitt på ene framskjermen) -Skinnseter foran -Hengerfeste -Manuell -Starter og går greit -LED pærer i interiør lys -EU-godkjent i 1 år til -Fri omreg -Får med diverse deler Kilometerstand er 299xxx km, SNART 300 000km. Er sikkert noe jeg har glemt så bare spør! Holder til på Hadeland, ca. 1 time nord for Oslo. Setter innbytte pris til mellom 23000kr og 30 000kr. Diverse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Bilder ? så dem nå, tok bare sin tid før dem dukket opp Endret Januar 29, 2015 av ///M-524td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 hvor mye skal du ha ved evt salgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-A Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 hvor mye skal du ha ved evt salgt? Litt usikker jeg, men rundt 24-25 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Hei! Vet du noe om når clutch og turbo ble byttet sist ? HAr diesel pumpa fått seg en overhaling ? Har en E36 325 1991 Sedan, som jeg kan vurdere å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Solgt? Har en E36 318tds hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå