sh0xx Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 hei ! har just bestilt en blaupunk 475 forsterker fra bilradiospesialisten, men de har ikke lednings nett til den typen lengre. noen som vet hvor jeg kan skaffe adapterkabel å det jeg trenger for å få alt til å funke? ^^ bilen min er en sein 2001modell e39 med 16:9 og orginal navi (mk3 tror jeg) tusen takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Har fått forsterker i dag, ingen som Vet om plasser som selger adapter kabel å forlengelse kabel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 ebay har det meste. i tilegg trenger du overgang til bmw. truur du har flate pinner på 2001 modell men dette får du sjekke http://www.ebay.co.uk/itm/BLAUPUNKT-THA-PnP-series-5-5M-Meter-Cable-/311052401710?hash=item486c2afc2e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2015 ja har funnet forlengelse kabel, men ser ut som INGEN som har adapter kabelen :/ noen som vet hvordan det er å bare kjøpe forlengelse kabel å klippe å lime ?? :/ ser ut som eneste mulighet her ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 http://www.ebay.de/itm/Blaupunkt-Adapter-Kabel-THA-PnP-i-sotec-Verstarker-BMW-Rundkontakt-7607622017001-/331472264355?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4d2d495ca3 sjekk om dette er riktinge pinner da : D ellers kan et tips være og kjøre innom mekonomen. mekonomen hadde slikt på lager her i byen iallefall tidligere. en kompis kjøpte der. ble meget bra sammen med nye høyttalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 hadde flate pinner :/ men skal prøve å lage lednings sett selv uten å ødelegge orginal settet ^^ kommer til å ta litt tid da jeg ikke er noe elektriker xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 sitter selv og leter etter adapter kabelen xDsi ifra hvordan du gjør det eller om du får tak i 2 sett da vil jeg gjerne ha nr2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Har flate pinner sjæl, funnet noen løsning? Skulle gjerne ha fått kobla opp min også! Endret Mai 2, 2015 av superpoint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Nei har gitt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Nei har gitt opp så forsterker ligger bare å støver ned i eska har du den kabelen med runde kontakter? hvis du har, så kan du vel bruke den og lage en adapter ut av ledningene fra den og bruke denne http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=13704&prodid=219 eller denne http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=13704&prodid=2477 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Har flate .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 ja på bilen ja. men har du den adapter ledningen med runde kontakter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Har ingen ledninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 aha, sikker på at du ikke kan bruke noen av de ledningene jeg linka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå