Aafk Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Jeg har søkt inne på forumet her uten å finne noe tilsvarende problem som jeg har. Når jeg prøver å koble til bluetooth, så finner rett og slett ikke mobilen min, enheten/bluetooth ID i bilen. I det siste har den vært litt ustabil (med å koble seg ut under samtale og da har det vært vanskelig å koble den til igjen). I forrige uke forsvant forbindelsen helt. Dvs at ID til bilen ikke vises som enhet på min mobil. Dette gjelder uansett hvilke mobiler jeg prøver - ingen finner bluetooth ID'en. Bluetooth enheten er markert som "på" i menyen. Jeg har tatt strømmen og ventet 1 time før jeg koblet den til igjen. Ingen forandring. Noen gode råd eller erfaringer rundt dette med en løsning på problemet? Bilen min er norsk, E60, 2007 mod, 525D, facelift Runar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malloq Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Prøv en ny TCU. Etter det jeg har skjønt er det ikke uvanlig at de ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aafk Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 De gjør det ja - hmmm... Vet du hvor den ligger? Er det lett å komme til å skifte den selv? Regner med den må inn til aut. BMW verksted for å programmere/oppdatere systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malloq Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Tror det er under bagasjerommet, men kjenner ikke E60 så godt. Tror ikke du trenger å programmere, men jeg er litt usikker på dette. Har vært med å bytte på en 3-serie 2006-modell, og den trengte ikke programmering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aafk Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Jeg har søkt på nettet, men det er ikke så mye info rundt dette med TCA. Tusen takk for svar og at du tok deg tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BengtBMW Skrevet Oktober 31, 2017 Share Skrevet Oktober 31, 2017 E61 09 mod. Skal pare ny telefon. Ny tlf finner ikke BT i bilen. Melding: please enter PIN for SIM card kommer opp uansett hvilket menyvalg jeg gjør i telefonmenyen i bilen. Har prøvd PIN til sim kort i håndholdt telefon. Restartet iDrive Koblet fra strøm osv. Noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå