Gå til innhold

Problem med bluetooth - mobilen finner ikke enheten i min E60

Aafk
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt inne på forumet her uten å finne noe tilsvarende problem som jeg har.

Når jeg prøver å koble til bluetooth, så finner rett og slett ikke mobilen min, enheten/bluetooth ID i bilen. I det siste har den vært litt ustabil (med å koble seg ut under samtale og da har det vært vanskelig å koble den til igjen).

I forrige uke forsvant forbindelsen helt. Dvs at ID til bilen ikke vises som enhet på min mobil. Dette gjelder uansett hvilke mobiler jeg prøver - ingen finner bluetooth ID'en. Bluetooth enheten er markert som "på" i menyen.

Jeg har tatt strømmen og ventet 1 time før jeg koblet den til igjen. Ingen forandring.

Noen gode råd eller erfaringer rundt dette med en løsning på problemet?

Bilen min er norsk, E60, 2007 mod, 525D, facelift

Runar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det ja - hmmm... Vet du hvor den ligger? Er det lett å komme til å skifte den selv? Regner med den må inn til aut. BMW verksted for å programmere/oppdatere systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er under bagasjerommet, men kjenner ikke E60 så godt. Tror ikke du trenger å programmere, men jeg er litt usikker på dette. Har vært med å bytte på en 3-serie 2006-modell, og den trengte ikke programmering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

E61 09 mod.

Skal pare ny telefon. Ny tlf finner ikke BT i bilen. Melding: please enter PIN for SIM card   kommer opp uansett hvilket menyvalg jeg gjør i telefonmenyen i bilen. Har prøvd PIN til sim kort i håndholdt telefon.

Restartet iDrive

Koblet fra strøm osv.

Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...