ES Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Hei. Ønsker å kjøpe to frontlykter til min e60 da forrige eier har montert feile lykter. Det må være xenon og de må være adaptive. Pærer og ballaster trenger ikke å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Det er nok ganske relevant å vite om du skal ha adaptive lykter før 03/2005, mellom 03/2005-03/2007 eller om du skal ha etter 03/2007. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Mellom 05 og 07 visste ikke at de var forskjell på lyktene på de tidlige modellene og frem til 05. Jeg skrev preface i overskriften så da regnet jeg med de fleste forstod at det er før 07 jeg leter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Joda, det er forskjell. Biler frem til og med 02/2005 har egen AHL-modul i hanskerommet og D2S pærer. Lykter etter har styreenheten plassert under lykten og D1S pærer. Så ikke at du hadde skrevet pre-LCI i overskriften, så da er jo i hvert fall disse utelukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå