Thor Egil Bråten Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Hei. Jeg har en 525 automat (non vanos) jeg skal ta motoren ifra, og sette i en stasjonsvogn (e34). Vogna er originalt en 520 (vanos) manuell. Er det noe spesielt jeg må bytte over, eller er det plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Skifte hjerne og lmm. 525 lmm passer ikke til 520 luftboks Thor Egil Bråten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Egil Bråten Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Skifte hjerne og lmm. 525 lmm passer ikke til 520 luftboks Ok, men åssen er det med ledningsnettet da? Passer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Har hørt det er det samme men, jeg tok heller å kjøpte brukt ledningsnett på koed for å være sikker sammen med hjerne og lmm Også hvis det er over 95 modell så får du startsperre problemet, under 95 modell slepper du det. Endret Februar 1, 2015 av Erik95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Egil Bråten Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Har hørt det er det samme men, jeg tok heller å kjøpte brukt ledningsnett på koed for å være sikker sammen med hjerne og lmm Også hvis det er over 95 modell så får du startsperre problemet, under 95 modell slepper du det. Jeg har ledningsnett, hjerne og lmm ifra 525`n jeg tar motoren ifra, så jeg kan vel bruke det? Bilene er forøvrig 91 (sedan) og 93 mod (stasjonsvogn) så det er ikke noe startsperre på de. Men går det og bruke hjerne fra en bil med automat på en bil med manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Er nok veldig liten forskjell på hjernene annet en at den går litt annerledes på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå