bergeee Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Begynnt og hope seg opp med deler her. Så da legger jeg ut litt av det her. Men også bare og spørre om du trenger noe til e34/e38/e39 e34 525tds deler: Turbo uten slark Girkasse automat Radiator Mer kommer.. e38 725tds deler: Svart skinn interiør Alpina leppe i glassfiber(Uorginal) Diff og div deler til understellet Turbo uten slark Motor ledningsnett Vakumpumpe Mer kommer her å!! e39: Svart skinn til touring Facelift baklykter til touring med hvite blinklys. Om det er noe du trenger til noen av disse bilene så er det bare og spørre. Jeg har masse liggende. Kommer til og oppdatere her ettervert som jeg kommer på ting/snubler over ting mbakk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Ser etter abs modul som fungerer med delenummer 0 265 225 005. Er dette noe du har? Brukt på e39 facelift og e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Dessverre det har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbakk Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Har du h framskjerm til E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 bilder av alpina leppe til e38 her eller på pm, og evnt en ca pris, å hvor i landet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edgarius Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Begynnt og hope seg opp med deler her. Så da legger jeg ut litt av det her. Men også bare og spørre om du trenger noe til e34/e38/e39 e34 525tds deler: Turbo uten slark Girkasse automat Radiator Mer kommer.. e38 725tds deler: Svart skinn interiør Alpina leppe i glassfiber(Uorginal) Diff og div deler til understellet Turbo uten slark Motor ledningsnett Vakumpumpe Mer kommer her å!! e39: Svart skinn til touring Facelift baklykter til touring med hvite blinklys. Om det er noe du trenger til noen av disse bilene så er det bare og spørre. Jeg har masse liggende. Kommer til og oppdatere her ettervert som jeg kommer på ting/snubler over ting Senkesett til 7er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Beklager har ikke dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Bilder av skinn til E38? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Holder til i Telemark/ porsgrunn kan få tatt et bilde i løpet av dagen . Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 har du midtkonsoll og (rundt brekk og girspak) og rammen rundt instrumentene (radio, klokke, klima) svart skinn, uten sømmer, manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Holder til i Telemark/ porsgrunn kan få tatt et bilde i løpet av dagen . Fikk du tatt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir.T Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 har du radiator til e38? Stand, pris og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 Stand på faceliftbaklyktene til e39? Pris og bilde? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå