johnyjohn2000 Skrevet Februar 1, 2015 Skrevet Februar 1, 2015 Heisann. Nå har det seg sånn at eg vurdere å kjøpe en E46 med et lite problem. Så tenkte eg at kanskje noken her inne har en ide om ka som kan vere gale. Bilen er en 320DAT 2002 mod. Det som er problemet med bilen er at: Motoren starter og går, men vibrere mye og drar ujevnt og dårlig. Og her er div som har blitt bytta for ikkje lenge sida, som kan vere verdt å nevne:- Ny original turbo- Bytta og flushet oljen på girkasse og filter.- Ny motorolje, oljefilter og veivhusfilter - Nye glødeplugga Noken som har noke tips til ka som kan vere gale? injector? luftmengemålar? Takker for svar
tobiasw Skrevet Februar 2, 2015 Skrevet Februar 2, 2015 (endret) Jeg har ikke så mye peiling, men vil tro det kan være injektorer. Vibrerer den mye på tomgang? Verdt å sjekke motorfester og vibrasjonsdemper da isåfall. Anbefaler deg å ta bilen på en vurdering hos et autorisert BMW-verksted. Ta diagnose i hvertfall så slipper du å gå på en smell Endret Februar 2, 2015 av tobiasw
johnyjohn2000 Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Skrevet Februar 2, 2015 Som sagt så eiger eg ikkje bilen. Lurer berre på om det kan bli veldig dyre kostnader og problem. Skal eg kjøpe den så tenke eg å ta diagnose på bilen og sjå om det kjem fram noken feil då. Veit ikkje korleis den er på tomgang men skal snakke med selgaren om det. Er absolut verdt å sjekke motorfester og vakumslanger ja.
johnyjohn2000 Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Skrevet Februar 3, 2015 Snakka me han igår, han sa at han berre gikk dårlig i oppoverbakker, og ristet altfor mykje på tomgang og ved kjøring. Risting ved tom gang, men går rent når enn ruser motoren.
Otis Skrevet Februar 3, 2015 Skrevet Februar 3, 2015 Diagnose. Uten det så er det veldig vanskelig å si noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå