Thundercoil Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Som tittel sier, ønsker jeg å kjøpe et E46 M3 panser. Farge spiller ingen rolle, men har du et strøkent i topasblau metallic, er det en bonus Det må befinne seg i Bergen, eller du må være villig til å sende til Bergen. Mvh Robin C. Vittore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 http://bimmers.no/topic/794745-e46-m3-ombygging-restesalg/?view=getnewpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei! Har et splitter nytt og ubrukt orginalt M3 panser. Holder til i Elverum/Hamar. Men kan sendes om du dekker kostnader:-) Ta kontakt på 97711243 om du er intr. 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Takk for tilbud, men har allerede sagt til han over her at jeg vil ha hans panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Takk for tilbud, men har allerede sagt til han over her at jeg vil ha hans panser Den er good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå