janerik171187 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 skjedd noe idag fikk montert håndbrekk på andre siden og, ikke så spennende bilder da hehe ble da å bytte til powerflex i diffen, gamle foringa vakke helt bra måtte banke ut metallet brukt foring jeg hadde liggende fått noen pakker og mtech1 vinge ikke strøken da 2x 2.5" v bånd til å sveise eksos radiator, bør bli bra kjøling med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Mye bra arbeid! følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Mye bra arbeid! følger med videre takk, har gjort bedre jobb, men dette skal blir banebil, så ekke alt som må se like pent ut blitt mye overtid uka her, men fikk gjort litt idag fikk ordna meg ny flaske sveisegass så da var det begynne tittep åeksosen da kappa litt, og montert bakre bærebrofeste med varmeskjold men er trangt læll da montere v bånd på grenrøra så det er sjans å få de på og av da meget køddent v bånd på sveise ferdig imorra, og justere litt på overgangen 2x 2.5 tomm til 3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 skjedd litt idag, men vært litt borte og, fikk ned slik at jeg får helsveist ble ikke så vakkert, men funker fikk og disse ned og sveisa vbånd flensene lagde meg et patent for å friske opp gjengene på studsa i toppen, handla og 1/4 luftskralle da er no dritt å skru fast grenrøra gjorde samme med mutterne rensa muttere klar til montering skal ut å få på eksosen tenkte jeg, se hva jeg rekker imorra, har et par ting jeg må gjøre ellers og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 fikk opp eksosen med litt kødding og banning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Blir bra dette, men skulle du ikke ha turbo i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 Blir bra dette, men skulle du ikke ha turbo i denne? Neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 skjedde litt idag, men mye tid forsvant til litt jobb og demontering av deler so mskulle sendes. som vanlig ble det ting som skulle gå lett endte opp med å lage bare kødd og faenskap skulle sveise inn lambdamutter.noe spm igrunn skal være lett, men pluggen som følger med satte seg fast, så måttek appe den av igjen. men nye kuka seg til den og, tror jeg fant grunnen, mistenker pluggen er alu eller noe sånt så den smelta seg fast, mest pga denne satte jeg inn etter å ha sveisa hylsa, brått så satt den fast den og gett. men ikke faen om jeg skulle kappe den av igjen så ble å sveise på en pipe så jeg fikk dne ut. rense litt gjenger patentet for å få ut pluggen ble litt kødd med lambda og, da trodde alle var like, men den jeg hadde fra e34 passa ikke inn i pluggen på motoren, men hadde en fra e36 som passet, men for kort kabel, men siden den passet i pluggen vil jeg tru den er riktig, så blir å forlenge kablene men ble ikke no bilde der. ble så å se på kjøling, men fant ut at reima jeg hadde fått fra koed var feil, riktig emballasje, men feil reim inni. fikk av viskosa etter mye kødd, satt meget godt, vfikk og på gammel reim som fulgte med motorren, full av sprekker men holder vell litt finni fram radiatoren passer bra nedi tror jeg skal klare bruke festet på denne siden modde litt på denne siden da ble det stopp for idag, feste radiator imorra og prøve få på no vann vell, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 skjedd noe idag fikk inn radiatoren, var kjekt med 2 e34 delebiler da, tok nedre radiatorfeste påp ene siden fra begge og gummiputen, da passet radiatoren nedi e30'n fint, måtte modde enne gummi'n littegrann da. radiatorslanger på passa jævlig dårlig dette hehe fått på vann og servoolje, midlertidig plassering av ekspansjonstank da, lakk servoolje som f da hadde ikke stramma denne hehe fikk den ut av garasjne for egen maskin vart tøff men syntes det ble litt rar lyd foran på motoren etterhvert, titta ned på reimene, og nedre reimhjul på veiva sjangla, så stoppa motoren, alle boltene var løse fikk stramma de og da ble det bra, men sliter nå med at motoren jager veldig, men uten lmm går den greit, mistenker falskluft et sted, skal sjekke med startgass imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) liten film om en funker av ræva gange på motoren, og her lager servo lyd, men den forsvant når jeg fikk lufta den http://vid82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/20150615_202518.mp4 Endret Juni 15, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 sjekket opp motor litt nå falskluft er det ikke. lmm er det ikke hjernen er det ikke så funderer litt på hva sjekke neste men men, uten lmm går den ganske pent (relativt) og går helt ut på turtall og greier, så mens den var på bukken, så ble det sett den i 5 gir og ta en gassing hehe kaller det testkjøring av drivverk haha. såfemst strekka er lang nok så klarer den bra fart ivaffall (og nok hk da) film her http://s82.photobucket.com/user/tempore50r/media/tempore50r002/20150616_190037.mp4.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 har og en lyd i girkassa, forsvinner når jeg drar inn clutchen, jaja, får seo m jeg gidder ta den ned ennå. må vell nesten det http://vid82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/20150616_185651.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 skjedde noe idag, ikke så mye da var litt slækk og et par innom her å hente deler. men fikk moddet og montert e46 m3 kaliperne,gikk for at det er best å ha bolton klosser så man slipper modde de hehe fikk av hjula igjen koplet opp bremsen, men skal sveise på brakett mellom slange og rør, da må nesten feste det, evnt finne no lurt patent hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 skjedd noe i helga, men ikke så mye da blitt andre ting og, fikk montert braketter til bremserør på bærebruer bak kappet av noen deler på brmeseskjold fra en e34 bakstilling jeg hadde, slik at jeg slapp lage braketten, fnt og et par slavesylinderrør for å ta den fjørbøylegreia mellom rør og slange (hadde noen fra brems og men de var rustne) fått løst delene ble greit det, fårvurdere et klips elns i midten og da fikk koplet på brems framme og så da ble det å få på 750 hovedsylinder da org e30 blir litt liten, men dne sto på turbo e30'n, så måtte ta den av den først, fikk den av ivaffall men ikke kommet lenger da skrudd på turbo'n og bilen til brodern og litt delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 skjedd noe i helga, men som vanlig er det bare faenskap men men, går da framover. fikk huka på turteller så jeg ser hva motoren ligger på når den jager sånn, heller mot at jeg bytter tomgangsregulatoren først ivaffall. for å se sånn dne går med lmm på http://vid82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/20150621_153846.mp4 uten lmm på http://vid82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/20150621_153910.mp4 i motorrom om jeg kopler fra slangen til tomgangsregulator og tetter begge hulla med ene hånda, går nesten greit da http://vid82.photobucket.com/albums/j261/tempore50r/tempore50r002/20150621_154056.mp4 får se på det når jeg rekker men skulle lufte brems, så fikk satt på 750 hovedsylinder. montert bremseveskebeholderen som sto på vakke så ren da så bytta til en penere en men ble til at jeg måtte bytte foringer bak, ble poly, men mye banning så angra litt på at jeg ikke gjorde det med en gang sist. men fikk ut gamle og inn nye tilslutt men sia travers var nede så ble det å bytte bremseslangene fra travers til bil, da de org ikke var verdens peneste, fikk lufta bremsen, men er ikke så mye å ta bilde av teste litt imorra, men må henge opp mellomaksel og eksos igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå