DK2 Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Noe nytt her? Skal du ha skilt på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 1 time siden, DK2 skrev: Noe nytt her? Skal du ha skilt på denne? skjer noe smått henta en delebil med gromt understell ellers har tia gått til denne nå ikke helt ferdig der da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 1 minutt siden, janerik171187 skrev: skjer noe smått henta en delebil med gromt understell ellers har tia gått til denne nå ikke helt ferdig der da hehe Hva er det der da?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 (endret) 11 minutter siden, DK2 skrev: Hva er det der da?😅 e30 m3 kw v2 coilovers og en gravemaskin med lett miks av e34 og e39 deler for å få fremdrift ble noget tungt med 3.07/3,15 utveksling da, så må bytte differ Endret April 11, 2016 av janerik171187 DK2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Bah... Leste gjennom tråden igjen for å se etter noen løsninger på "problemer" jeg har med motorbygget mitt.. Tror ratt jeg må skru litt i morra uansett. Ble brått litt motivert.. Savner 6'r lyden. Berlingon er ikke akkurat noe grom rakett. Hadde planer om å kjøre E30'n på 17.Mai, men kan bare drite i det tror jeg : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 18 timer siden, Toastjern skrev: Bah... Leste gjennom tråden igjen for å se etter noen løsninger på "problemer" jeg har med motorbygget mitt.. Tror ratt jeg må skru litt i morra uansett. Ble brått litt motivert.. Savner 6'r lyden. Berlingon er ikke akkurat noe grom rakett. Hadde planer om å kjøre E30'n på 17.Mai, men kan bare drite i det tror jeg : P Hva er det du sliter med a? 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 6, 2016 Share Skrevet Mai 6, 2016 Største problemet jeg har er hvilke kjøleslanger som skal hvor, samme gjelder med slanger og div som sitter på innsuget m/lmm osv : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 10 timer siden, Toastjern skrev: Største problemet jeg har er hvilke kjøleslanger som skal hvor, samme gjelder med slanger og div som sitter på innsuget m/lmm osv : p sååååå mange slanger er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 Det hjelper vel ikke når man er helt amatør... Fikk ikke engang stramma boltene til starteren i går har ikke no ide om åssen jeg skal få til det xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå