Hans Wilhelm Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Setter på Bilstein B14 på min E91 325iat. Sliter med å få av panele i bagasjerommet for å komme til øvre festet på demperne bak. Har ikke klart å finne noen diy på nett. Alle jeg har funnet er til E90/92, og de er jo helt annerledes bak. Tips taes imot med takk
StigJ Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 (endret) Du må av med terskellista ved lukeåpningen. Dekslene til baklyktene. D-stolpedekslene, Skru ut holderne til rolloen. Både der selve rolloen er festet og der du huker den fast når du drar trekket over. Hele gulvet må ut. lastsikringsøyene i sidepanelene må av.Opp med sitteputa bak. Skru ut sidene til seteryggen. Så kan du svinge ut panelene for å komme til dempertårnene. Endret Februar 5, 2015 av StigJ
Hans Wilhelm Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Skrevet Februar 5, 2015 Det var jo veldig mye styr for å få løsnet en mutter . Men takk
StigJ Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Hehe. Ja var litt styr. Men er egentlig gjort i en fei.
Hans Wilhelm Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Skrevet Februar 7, 2015 Sliter med dette. Finner ikke alle skruer/klips og tør ikke rive og røske.. Irriterende! Du har ikke sett en DIY e.l noen plass?
StigJ Skrevet Februar 8, 2015 Skrevet Februar 8, 2015 Ta bilder av hvor det sitter fast så skal jeg se om jeg husker igjen hva du må gjøre.
Hans Wilhelm Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Skrevet Februar 8, 2015 Igrunn over alt . Får løsnet ting, men får det ikke løs. Antar rekkefølgen du har skrevet over her er omtrent rett?
StigJ Skrevet Februar 9, 2015 Skrevet Februar 9, 2015 Ok. Ja begynner med senterlista og så jobbe seg utover og fremover.
DieselVegard Skrevet Februar 17, 2015 Skrevet Februar 17, 2015 Jeg gjorde nettopp denne jobben, og etter å ha fått løsnet sidepanelene nederst fikk jeg bøyd de til side nok til å få løsnet boltene til demperen. Gulvet måtte ut, og baksetene vippes HELT frem. Jeg måtte gjøre jobben for å få de helvetes Bilsteindemperne AV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå